Ko smo se z ekipo pripravljali na naš prvi nastop na sejmu lokalnih ustvarjalcev, smo hitro ugotovili, da moramo poskrbeti za čim bolj enostavno plačevanje. Lansko leto smo namreč imeli stojnico, kjer smo sprejemali le gotovino, in ravno zaradi tega nam je kar nekaj kupcev odšlo, ker niso imeli denarja pri sebi.
Tokrat smo želeli to rešiti in najbolj enostavna rešitev je bil najem POS terminala. Priznam, najprej me je skrbelo, kako zapleten je postopek, pa kako bomo sploh znali uporabljati napravo. A je šlo presenetljivo gladko. Ponudnik nam je terminal dostavil pravočasno, pokazal osnovno uporabo, in to je bilo to – praktično plug & play.
Na sejmu smo prodali več kot kadarkoli prej. Ljudje so bili navdušeni, da lahko plačajo s kartico ali telefonom. Nobenega iskanja drobiža, nobenega ‘pridem nazaj’.
Od takrat naprej vemo – najem POS terminala ni samo tehnična rešitev, ampak del profesionalnega nastopa. In z ekipo se zdaj vedno vprašamo: ali imamo terminal? Če ne, ga najamemo.
Najbolj zanimivo pa je bilo, kako najem POS terminala ni le olajšal plačevanja, temveč je spremenil tudi dinamiko na stojnici. Kupci so večkrat rekli: Če sprejemate kartice, bom vzel še tole. Opazno je bilo, da jih digitalna plačila spodbujajo k večjemu nakupu preprosto zato, ker jim ni bilo treba šteti gotovine ali iti do bankomata. Tudi za nas je bilo lažje, konec dneva smo imeli natančen izpisek, ni bilo skrbi z vračanjem drobiža ali z napakami pri vračilu.
Naš sodelavec je imel sprva pomisleke, da se bo terminal med gnečo sesul ali izgubil signal, a se to ni zgodilo niti enkrat. Terminal je deloval hitro in brezhibno. Celo starejši obiskovalci so ga brez težav uporabljali, marsikdo je celo pripomnil, da je to nekaj, kar dandanes pričakujejo.
Najem POS terminala nam je res olajšal delo in povečal zaslužek, predvsem pa nam dal občutek, da smo pripravljeni. Kot resna ekipa, ki ve, kako nastopiti profesionalno.